Warmachine / Hordes Demo dag I Aalborg

Information og debat om turneringer og arrangementer.

Redaktør: Hjelmen

Besvar
Brugeravatar
Neuro
Pyg Ace
Geografisk sted: Vodskov, Aalborg

Warmachine / Hordes Demo dag I Aalborg

Indlæg af Neuro » tors sep 26, 2013 12:28 pm

Jeg håber lidt på at jeg kan fange nogle interesserede forum lurere :P man ved jo aldrig.

Billede

Vi starter, som "plakaten" siger, kl 12, og slutter tidligst kl 17. senere hvis der stadig er folk der venter.
Der vil være 9 til 10 forskellige battleboxe til rådighed.

Så hvis der er nogle, der bare kigger forum for at se hvad det er for noget, vil jeg meget gerne invitere jer indenfor :D
Press Ganger Aalborg.

Spiller: Skorne, Menoth, Cryx, Legion.

Brugeravatar
dickovdk
Bane Thrall
Geografisk sted: Greve

Re: Warmachine / Hordes Demo dag I Aalborg

Indlæg af dickovdk » tors sep 26, 2013 12:35 pm

Neuro skrev:Jeg håber lidt på at jeg kan fange nogle interesserede forum lurere :P man ved jo aldrig.

Vi starter, som "plakaten" siger, kl 12, og slutter tidligst kl 17. senere hvis der stadig er folk der venter.
Der vil være 9 til 10 forskellige battleboxe til rådighed.

Så hvis der er nogle, der bare kigger forum for at se hvad det er for noget, vil jeg meget gerne invitere jer indenfor :D
Det er samme weekend som KBH har Viking Con. Jeg ved ikke om der er noget Warmahordes på Viking con. Men hvis vi skal have W/H mere bredt ud skulle man måske overveje at have en tilsvarende del med på V-Con fremover.

Men det får mig til at tænke - hvem står officielt for at udbrede spillet i landet? (om nogen?)
Johnny Dickov Fagerberg

Brugeravatar
Neuro
Pyg Ace

Indlæg af Neuro » tors sep 26, 2013 12:51 pm

dickovdk skrev: Det er samme weekend som KBH har Viking Con. Jeg ved ikke om der er noget Warmahordes på Viking con. Men hvis vi skal have W/H mere bredt ud skulle man måske overveje at have en tilsvarende del med på V-Con fremover.

Men det får mig til at tænke - hvem står officielt for at udbrede spillet i landet? (om nogen?)

Langtfra en dårlig ide :)
man kan jo se her hvordan vi er dækket ind på landsplan med de officelle PG's:

http://volunteers.privateerpress.com/lo ... stal_code=

Er selv kun lige blevet godkendt af PP, så det bliver det første mini event jeg skal håndtere officielt. spændt spændt :)
Press Ganger Aalborg.

Brugeravatar
Roar
Gobberen med den gule hat
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Roar » tors sep 26, 2013 1:10 pm

Charif og Gil er vist de to mest aktive PGs på landsplan, derudover har vi så flere mere lokalt.

Og Neuro, held og lykke med første event! Det plejer at være ganske sjovt (med mindre folk har ændret sig siden dengang, jeg var PGer).

R
Ceterum censeo felem viridem esse colorandam!

Brugeravatar
Neuro
Pyg Ace

Indlæg af Neuro » tors sep 26, 2013 1:40 pm

Roar skrev:Charif og Gil er vist de to mest aktive PGs på landsplan, derudover har vi så flere mere lokalt.

Og Neuro, held og lykke med første event! Det plejer at være ganske sjovt (med mindre folk har ændret sig siden dengang, jeg var PGer).

R
Du får mange tak, jeg håber da det bliver en succes :D
Press Ganger Aalborg.

Besvar