Turnering Dragons Lair - søndag d. 21/8!

Information og debat om turneringer og arrangementer.

Redaktør: Hjelmen

Brugeravatar
Duskern
Dragon Father
Geografisk sted: Århus

Re: Turnering Dragons Lair - søndag d. 21/8!

Indlæg af Duskern » man aug 22, 2016 8:18 am

Var sgu en pisse hyggelig dag, også selvom jeg fik et bye :) Kan det passe man ikke får nogen control points for et bye? Jeg har nemlig ikke fået nogen overhovedet hvis man kigger på listen. Jeg kunne sagtens tage fejl, synes bare at kunne huske at man får et par stykker eller noget :)
Martin Jacobsen

Billede

Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Geografisk sted: Århus - Danmark

Indlæg af Egern » man aug 22, 2016 9:02 am

Hey Martin,

Jeg må indrømme at jeg ikke ved det.
Gav bare folk et win og intet andet.

Har aldrig spillet med ulige antal før eftersom jeg bare selv har siddet over.
Er meget taknemmelig for at folk var okay med at vi spillede som 15 selvom det betød at både dig og Magnus sad over en runde... (beklager)

Næste gang skal jeg nok læse lidt op på det inden, men havde så meget denne weekend som skulle spille (udover det normale livs forhindringer)...

FORRESTEN! SUPER MANGE MANGE TAK TIL FOLKET! RIGTIG GOD HJÆLP TIL OPSÆTNING & OPRYDNING!!!
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

Bom
Brute Thrall

Indlæg af Bom » man aug 22, 2016 10:52 am

Egern skrev: Og tak til Bom for et fint lille stykke værktøj som gør min del meget lettere undervejs (selvom jeg jo lige skulle lære det)...
Velbekomme, jeg arbejder løbende på at forbedre siden og skal nok sige til når jeg lægger næste version op.

Brugeravatar
Duskern
Dragon Father

Indlæg af Duskern » man aug 22, 2016 11:27 am

Egern skrev:Hey Martin,

Jeg må indrømme at jeg ikke ved det.
Gav bare folk et win og intet andet.

Har aldrig spillet med ulige antal før eftersom jeg bare selv har siddet over.
Er meget taknemmelig for at folk var okay med at vi spillede som 15 selvom det betød at både dig og Magnus sad over en runde... (beklager)

Næste gang skal jeg nok læse lidt op på det inden, men havde så meget denne weekend som skulle spille (udover det normale livs forhindringer)...

FORRESTEN! SUPER MANGE MANGE TAK TIL FOLKET! RIGTIG GOD HJÆLP TIL OPSÆTNING & OPRYDNING!!!
Intet problem, var bare nysgerrig :) Jeg synes at have hørt noget om det på et tidspunkt, men det er muligvis flere SR versioner tilbage, og kan også have misforstået noget.

Det var intet problem med det bye, så no worries. Hyggede mig fint med at se folk spille :) jeg synes du klarede det fint. Der var ingen problemer og det var dejligt laid back og hyggeligt.

Altid fedt at folk gider at hjælpe med at stille op og pakke sammen. Jeg var ikke super meget med til det, da mit sidste spil som altid var ude i mine sidste minutter før det var færdigt :) men jeg fik da hjulpet lidt ;)
Martin Jacobsen

Billede

Brugeravatar
Lamoron
Worldfamousblogger
Geografisk sted: Århus C, Danmark

Indlæg af Lamoron » man aug 22, 2016 4:01 pm

Det var super godt. Det var hyggeligt, sjove mennesker, god atmosfære og generelt en god oplevelse. Der var måske lidt for store præmier til den mængde rod, så mindre præmier eller mindre rod (either way works).
Medlem af FROB.

Billede

Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Geografisk sted: Århus - Danmark

Indlæg af Egern » tirs aug 23, 2016 8:39 am

Lamoron skrev:Det var super godt. Det var hyggeligt, sjove mennesker, god atmosfære og generelt en god oplevelse. Der var måske lidt for store præmier til den mængde rod, så mindre præmier eller mindre rod (either way works).
Det er korrekt :)
Jeg tror egentlig generelt det vil være bedst hvis TO ikke spiller med. (ihvertfald med 10+ spillere)

Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at skiftes lidt så...
Jeg er svært glad for spillet også jo og det vil være kedeligt at sidde over hver gang (er dog klar på hver anden hvis det skulle være)...

Men kunne være sjovt at lave turneringer lidt oftere generelt...
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

Brugeravatar
Lamoron
Worldfamousblogger
Geografisk sted: Århus C, Danmark

Indlæg af Lamoron » tirs aug 23, 2016 5:51 pm

Jeg har ikke noget problem med at TO spiller med. Måske ikke til ting som DM, men til lokalturneringer er det bare at klø på.
Medlem af FROB.

Billede

Brugeravatar
Duskern
Dragon Father

Indlæg af Duskern » ons aug 24, 2016 7:09 am

Lamoron skrev:Jeg har ikke noget problem med at TO spiller med. Måske ikke til ting som DM, men til lokalturneringer er det bare at klø på.
Helt enig. Jeg ser det heller ikke som et problem at TO spiller med. Det gik jo også fint nok i søndags. De fleste af os har heller ikke uendeligt tid til at spille, så hvis TO ikke må spille med er det ikke så atraktivt at være TO.
Martin Jacobsen

Billede

Besvar