Codex deleøkonomi

Age of Sigmar

Redaktør: Mads O

Besvar
Brugeravatar
Nixon
Battlegroup Far
Geografisk sted: Aarhus

Codex deleøkonomi

Indlæg af Nixon » man jul 17, 2017 9:46 am

Hej
Jeg tænkte på om vi ikke skulle køre lidt dele økonomi på de nye Codex bøger? Jeg tænker umiddelbart at jeg skal have Codex Chaos og Codex Death Guard.
Men vil mægtigt gerne kigge i det nye Marine dex?
Hvad tænker I at bruge penge på?

Brugeravatar
Grønlykke
Dragon Father

Re: Codex deleøkonomi

Indlæg af Grønlykke » man jul 17, 2017 10:18 am

Min oprindelige plan var Space marine, Deathwatch, imperial guard (Tempestus) og Inquisitor og så måske noget Forge World... men jeg kan godt se at det er lige tumpet nok :roll:

Nu er planen at droppe Deathwatch og spille Red Hunters i stedet, finde regler og fluff for inqusitor og evt. forge world på nettet, købe Space marines fordi jeg ikke kan vente og fordi at Index 1 var utroligt godt tidsfordriv, og købe Imperial guard når den kommer... så Space Marines og Imperial Guard.

Jeg har forøverigt købt sådan en her som jeg ikke længere tænker jeg for brug for : https://www.games-workshop.com/en-US/De ... grade-Pack :)

Nix: Du skal ikke have Space wolfs når det kommer?

Brugeravatar
Nixon
Battlegroup Far

Indlæg af Nixon » man jul 17, 2017 3:34 pm

Jo jeg skal have Codex Space Wolves når det kommer, men det ser ikke ud til at det bliver i år.

Brugeravatar
Roar
Gobberen med den gule hat

Indlæg af Roar » man jul 17, 2017 4:09 pm

Jeg regner med at anskaffe mig de Eldar codices, der måtte dukke op, i hvert fald Craftworld, Dark Eldar og Ynnari, hvis der kommer sådan en.

Hvad med Imperial Agents, Peter, hvis den kommer i en eller anden form? Godt valg med chapter!!
Ceterum censeo felem viridem esse colorandam!

Brugeravatar
Kris
Dragon Father

Indlæg af Kris » man jul 17, 2017 4:12 pm

indtil videre holder jeg mig nok til marines og necrons. og så formodentligt en eller anden form for inquisition. kommer an på hvad form det kommer i

Besvar