Penis penis penis

Her er plads til alt fra Immoren til begivenheder fra hverdagen.

Redaktør: Hjelmen

Besvar
Brugeravatar
Sejestephan
Bane Thrall

Penis penis penis

Indlæg af Sejestephan » tirs jun 10, 2014 8:02 pm

PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS .... Nogle stødte? Nej vel?

Der er kommet en ny Syntherion model i metal, og så skrev jeg:

I'm the penis man, the penis man, I am upside down like a penis can

som så blev til

I'm the ***** man the ***** man osv

Hvorfor, hvorfor HVORFOR????? HALVDELEN AF OS HAR SGU DA FOR HELVEDE EN OG DEN ANDEN HALVDEL VIL GERNE HAVE DEM!!!!!

Fuck jeg hader USA
Stephan Garmark

Brugeravatar
dickovdk
Bane Thrall
Geografisk sted: Greve

Re: Penis penis penis

Indlæg af dickovdk » tirs jun 10, 2014 8:39 pm

Sejestephan skrev:PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS .... Nogle stødte? Nej vel?
Well amerikanere kan være nærtagende - jeg har stået i Lincoln memorial og gjort grin med den tale der er skrevet på væggen. http://www.ourtravelpics.com/washington ... on_132.jpg
Faktisk var det, det meget sigende billed af en hvid engel som breder sine vinger ud om ... de indførte der sidder i udkanten af billedet :) Og en bedstefar fortalte hvordan alle var lige i Lincolns perspektiv. Det kommenterede jeg så som det gæve (dumme) dansker jeg nu engang er. Det tog de hellere ikke helt vildt godt.

Anyway man kan vel blot sige at der er forskellige humor eller tilgang til samme, som resultere i at Penis penis penis bare ikke går på amerikanske fora.
Johnny Dickov Fagerberg

Brugeravatar
Sarbæk
Dragon Father

Indlæg af Sarbæk » tirs jun 10, 2014 8:47 pm

Billede

Brugeravatar
Overhamsteren
Lich Lord
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Indlæg af Overhamsteren » tirs jun 10, 2014 9:50 pm

Tænker da at der er massere af danske forummer der har samme politik? Især hvis vi snakker et forum ejet af et større firma. Derudover var der da vist ingen der gik glip af noget på grund af censuren....

Og ligeledes kunne amerikanere da sikkert hurtigt blive upopulære hvis de kom til Danmark og begyndte at fortælle os om hvor hvilke kujoner vi var under anden verdenskrig, eller hvor racistiske vi er, osv.

Og den der GIF er jo...næh vendt den kan jeg intet dårligt sige om :mrgreen:
No Goats
No Glory

Brugeravatar
Lysgaard
World Ender
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Lysgaard » ons jun 11, 2014 11:44 am

dickovdk skrev:
Sejestephan skrev:PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS .... Nogle stødte? Nej vel?
Well amerikanere kan være nærtagende - jeg har stået i Lincoln memorial og gjort grin med den tale der er skrevet på væggen. http://www.ourtravelpics.com/washington ... on_132.jpg
Faktisk var det, det meget sigende billed af en hvid engel som breder sine vinger ud om ... de indførte der sidder i udkanten af billedet :) Og en bedstefar fortalte hvordan alle var lige i Lincolns perspektiv. Det kommenterede jeg så som det gæve (dumme) dansker jeg nu engang er. Det tog de hellere ikke helt vildt godt.

Anyway man kan vel blot sige at der er forskellige humor eller tilgang til samme, som resultere i at Penis penis penis bare ikke går på amerikanske fora.
"of the people, for the people, by the people" hæhæ.. Det må de da selv kunne se det sjove i I dag?

Besvar