Julegave

Her er plads til alt fra Immoren til begivenheder fra hverdagen.

Redaktør: Hjelmen

Besvar
Brugeravatar
elflord
World Ender
Geografisk sted: Næstved

Julegave

Indlæg af elflord » tirs feb 17, 2015 10:17 pm

Tænk sig. Jeg fik en julegave idag.

Jungletrommerne havde lydt, at der ventede mig en gave.
Jeg kunne dog alligevel ikke undlade at blive rørt og super glad.

Når man får en gave fra en uventet kant, så ved man aldrig hvad man skal forvente, så jeg forventede alt fra 1 pose M&M's til 3 poser Haribo.

Gaven var dog større og tungere end jeg havde ventet, og sikke et indhold :D

Jeg havde så sent som i mandags, været igang med at smide selvsamme ting i kurven i den nærmeste webshop, da jeg blev afbrudt (sikkert af en unge eller min egen nærrighed).

Og på vej til frokost (1/2 time før den officielle overrækkelse) snakkede jeg med Peter om netop Bearka.

Det jeg prøver at sige med alt det her, er:
Billede

Super super mange tak. Det var squ stort af jer.

(Peter smider iøvrigt nok en billedreportage op)

P.S: og tak til Peter for, efter at have tæsket mig sønder og sammen, at give mig sejren og gøre dagen endnu bedre :wink: Som Mercenary er det jo ikke en skam at miste de fleste af ens tropper...... så er der færre der skal betales efter kampen. :roll:
Aka: Karsten W Bang
Warmachine & Hordes Android App: IronGrudge.

Brugeravatar
elflord
World Ender

Re: Julegave

Indlæg af elflord » ons feb 18, 2015 8:38 am

For dem der ikke forstår ovenstående, og blot tror at jeg har drukket af natpotten:

Jeg har modtaget en gave fra ukendte "gerningsmænd", som jeg antager er en gruppe af gutter her fra forummet.
Jeg antager desuden det skyldes IronGrudge.

Brugeravatar
Mouse
Propagandamusen
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Mouse » ons feb 18, 2015 8:45 am

Du har delvist ret Karsten. Julegaven er resultatet af en international indsamling som jeg har kørt på muse forumet, for folk der gerne vil vise deres værdsættelse for IronGrudge. Den fotodokumentation jeg håber Peter har lavet er til ære for dem (da de fleste har doneret uden at vide hvem jeg er og om jeg har rent mel i posen).

Jeg håber dog at der var mere end Borka2 i pakken?
..no human mind can be 100% wrong. Or, we might say, nobody is smart enough to be wrong all the time. (Ken Wilber, 2003

Brugeravatar
dickovdk
Bane Thrall
Geografisk sted: Greve

Indlæg af dickovdk » ons feb 18, 2015 8:57 am

Mouse skrev:Du har delvist ret Karsten. Julegaven er resultatet af en international indsamling som jeg har kørt på muse forumet, for folk der gerne vil vise deres værdsættelse for IronGrudge. Den fotodokumentation jeg håber Peter har lavet er til ære for dem (da de fleste har doneret uden at vide hvem jeg er og om jeg har rent mel i posen).

Det skulle du vist lige have givet en heads-up på så uvidende folk som jeg selv også kunne være med. Jeg gør hvad jeg kan for at samle data til IG så meget som muligt :)

Men Glædelig bag-jul Karsten
Johnny Dickov Fagerberg

Brugeravatar
Mouse
Propagandamusen

Indlæg af Mouse » ons feb 18, 2015 9:16 am

Det ville have været en rigtig dårlig overraskelse hvad jeg annoncerede det her. Jeg sendte en SMS til dem jeg havde numre på i miljøet og brugte muse. Håbede det var nok.
..no human mind can be 100% wrong. Or, we might say, nobody is smart enough to be wrong all the time. (Ken Wilber, 2003

Brugeravatar
Hjelmen
The Arbiter
Geografisk sted: København S

Indlæg af Hjelmen » ons feb 18, 2015 10:15 am

Godt initiativ, Søren!
Og for øvrigt mener jeg at Legion bør nerfes.

Brugeravatar
dickovdk
Bane Thrall
Geografisk sted: Greve

Indlæg af dickovdk » ons feb 18, 2015 11:10 am

Mouse skrev:Det ville have været en rigtig dårlig overraskelse hvad jeg annoncerede det her. Jeg sendte en SMS til dem jeg havde numre på i miljøet og brugte muse. Håbede det var nok.
Så kan man vel blot sige at JEG ikke har været synlig nok i miljøet og det kan man vel kun bebrejde en :oops:

Men synes også det er et super godt tiltag!
Johnny Dickov Fagerberg

Brugeravatar
elflord
World Ender

Indlæg af elflord » ons feb 18, 2015 12:01 pm

Mouse skrev:Du har delvist ret Karsten. Julegaven er resultatet af en international indsamling som jeg har kørt på muse forumet, for folk der gerne vil vise deres værdsættelse for IronGrudge. Den fotodokumentation jeg håber Peter har lavet er til ære for dem (da de fleste har doneret uden at vide hvem jeg er og om jeg har rent mel i posen).

Det er squ sejt nok - tak for alt dit arbejde. [thumbs up smiley].
Så må jeg hellere komme med en international tak (på PP forummet), så folk kan se at varerne og modtageren matcher profilen der fra tid til anden snakker om IronGrudge på det forum.
Du valgte iøvrigt et fint forum til din indsamling. Det er et forum jeg ikke kigger på, så det var da et super valg :wink:

Mht pakken, så var der både Highwaymen og Borka2 i pakken - de 2 troldedimser der stod højest på min figur ønskeseddel.
Det betyder dog mere arbejde for mig, da jeg så skal have lavet min custom Rök færdig (Til Borka2) og samlet min Grim2 (som skal bruge highwaymen).

Det bliver vist et godt troldeår.

Brugeravatar
elflord
World Ender

Indlæg af elflord » ons feb 18, 2015 12:54 pm

Nu kan du linke til denne Mouse, så kan bidragsyderne se, at jeg har modtaget gaven:

http://privateerpressforums.com/showthr ... ost3007043

Edit: Fik lige set at du er helt ny bruger på MouseOnMinis. Det gør det hele endnu mere imponerende. Hvis du var en flittig bruger med X tusinde posts, så kunne folk være "lidt" mere sikker på du havde rent mel i posen.
Fedt at se at tillid mellem folk stadig eksisterer.

... som it-drift medarbejder bør jeg dog sige "STOP STOP STOP, hvor er beviserne, det kan jo let være et stort fupnummer. " :wink:

Brugeravatar
Overhamsteren
Lich Lord
Geografisk sted: Kbh SV
Kontakt:

Indlæg af Overhamsteren » ons feb 18, 2015 3:52 pm

Sejt gjort, kan dog ikke se billedet. :)
No Goats
No Glory

Brugeravatar
elflord
World Ender

Indlæg af elflord » ons feb 18, 2015 4:18 pm

Overhamsteren skrev:Sejt gjort, kan dog ikke se billedet. :)
Hmmm - dropbox fra tlf er åbentbart svært.
På billedet stod der blot: THANK YOU

Brugeravatar
Mouse
Propagandamusen

Indlæg af Mouse » ons feb 18, 2015 4:25 pm

Hey, jeg linkede da PayPal billeder og faktura til folk. Så lidt bevis har de da fået. Men ok, der var heller ikke mange som gik med der var bare nogen der gjorde det grundigt.

Besvar