Warmahordes Nær/på Amager søges

Her er plads til alt fra Immoren til begivenheder fra hverdagen.

Redaktør: Hjelmen

Besvar
Nightbringer
Pyg Ace

Warmahordes Nær/på Amager søges

Indlæg af Nightbringer » søn apr 17, 2016 12:26 pm

AFKS er en 3 år gamle klub med beliggehed midt på Amager. og vi slår os op at være en hyggelig klub med plads til alle.
Vores lokaler rummer muligheden for 5 border og har set mange forskellige spil gennem tiden, men pt. bliver der mest spillet Hordes og Flames of war.
Derfor vil jeg høre om der ikke er nogle frisk der ude som har lyst til at komme forbi en torsdag eller gerne flere for at få et hyggeligt spil eller to.
Torsdag er fast spilledag, men det er også muligt at vi åbner andre dage. Det skal bare aftales på forhånd.
Hvis du er nysgerrig så kig forbi vores hjemmeside eller skriv her på battlegroup.
http://www.afks.dk/

Hvor ligger vi
Kirstinehøj 36 D
2770 Kastrup
Masser af gratis parkeringsplads lige foran vores lokaler og bus fra byen næsten lige til døren.

Brugeravatar
Egern
Lich Lord
Geografisk sted: Århus - Danmark

Re: Warmahordes Nær/på Amager søges

Indlæg af Egern » søn apr 17, 2016 1:02 pm

Fedt :)
Hvis jeg ellers var derovre fra var jeg helt sikkert på - men der er desværre lidt langt fra Århus...

Jeg håber og ønsker jer dog en god start med Warmahordes.
Er i klar over at der snart udkommer en MkIII? Kunne være i skulle lave en opstarts event i lokalerne sammen med nogle fra foraet her? :)

God vind!
Har malet Trollbloods, Mercenaries, Legion og Retribution - se mit forsøg her

Nightbringer
Pyg Ace

Indlæg af Nightbringer » søn apr 17, 2016 1:13 pm

Nu skal det ikke forstås sådan at vi lige er startede på Hordes. Jeg har spillet i en 2½ år efterhånden og min faste medspiller har spillet i mere en et ½ år.
Jeg har også nogle andre venner som vi spiller med når muligheden byder sig, men vi ønsker at få udvidet vores fastekreds med nogle flere friske spillere.
Men jo har set V3 kommer og jeg glæder mig virkelig meget til at se hvad det byder på.
Håber virkelig min Farrowhær får lidt medfart.

Thunderlegs
Pyg Ace

Indlæg af Thunderlegs » søn apr 17, 2016 1:38 pm

Lyder spændende kan sagtens være jeg kunne finde på at kigge forbi en torsdag. Jeg har nok lige nogle uger hvor jeg ikke får spillet så meget Warmahordes efter der lige har været kval. men takker for invi, helt sikkert at et besøg kunne være en mulighed.

Vh Søren

Nightbringer
Pyg Ace

Indlæg af Nightbringer » søn apr 17, 2016 6:12 pm

Det ville være super, og du siger bare til.
Vi regner også med at mødes her til storbededag og spille fra om formiddagen af.

Thunderlegs
Pyg Ace

Indlæg af Thunderlegs » søn apr 17, 2016 6:16 pm

Skal desværre arbejde den weekend...

Thunderlegs
Pyg Ace

Indlæg af Thunderlegs » tors apr 28, 2016 3:55 pm

Har ikke glemt at jeg muligvis talte om, at komme forbi amager, har bare haft alt for meget arbejde. Skal dog også med at, jeg indtil MK3 kommer, ikke føler mig super hooked på at spille.

Men hvis lysten skulle dukke ok skal jeg nok lige skrive, men tænker meget, at når MK3 er kommet, er der langt større sandsynlighed for at finde en dag.

hilsen Søren

Nightbringer
Pyg Ace

Indlæg af Nightbringer » søn maj 01, 2016 10:54 am

Der er ikke noget press på, og ja man kan godt mærke at der er mange der holder vejret mens vi venter på MK3.
Men skulle du eller andre være i nærheden en torsdag så kig forbi.

Besvar